• Телефонуйте : 066 758 90 94
04Бер
2015
0

Орієнтовні завдання конкурсу знавців української мови (3 клас)

1. Встановіть втрачений зв’язок у змісті тексту, доповніть його, де потрібно, абзацом (2-3 речення). Доберіть заголовок до тексту. Увесь наш клас поїхав на екскурсію до Києва. Місто вразило своєю красою. У ньому багато хижих звірів, птахів з Африки. Найбільше нам сподобалися тигри, леви та мавпочки. Після відвідин зоопарку ми пішли в ляльковий театр. Вистава була […]

04Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (3 клас). Варіант 3

Орієнтовні завдання 1. Замініть речення словосполученнями прикметника й іменника. Вітер, який проникає до тіла через весь одяг — … Проміння, яке засліплює очі своїм сяйвом — … Чоловік, який надзвичайно високий — … 2. Поставте слова у формі звертання. З одним із них запишіть спонукальне речення. Зіронька — …, зимонька — …, Марія Степанівна — […]

03Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (3 клас). Варіант 2

Орієнтовні завдання 1. Підкресліть зайві слова. Маленький, мала, малесенький, малий, малюнок, малюк. 2. Запишіть слово-звертання у відповідній формі. — Я ж лагідно тебе тримаю, (пташка), в своїх руках легеньких, як вітрець.                                                  (Дмитро Павличко) 3. Перебудуйте спонукальне речення в розповідне. Бережіть книги — джерело знань! 4. Доберіть два речення за схемою. 5. Допишіть вірш. Захотілося […]

01Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (3 клас). Варіант 1

Орієнтовні завдання 1. До поданих словосполучень доберіть протилежні за значенням і запишіть. Нове взуття — … . Теплий день — … . 2. Випишіть слова, вжиті в переносному значенні. Підморозило. Тоненька крига засклила річку й озеро. Це зима прийшла. Ходить вона по долинах і горах. Тихо ступає у великих валянках. Скрізь свою чарівну картину домальовує. […]