• Телефонуйте : 066 758 90 94
11Бер
2015
0

Орієнтовні завдання конкурсу знавців української мови (4 клас)

1. Складіть текст-опис осіннього лісу або парку. Доберіть заголовок. (Оцінювання завдання — 10 балів.) 2. Запишіть речення, підкресліть головні члени. Над кожним іменником надпишіть його рід та число. Київські каштани розцвітають у квітні. (Оцінювання завдання — 5 балів.) 3. До поданих слів доберіть слова, однакові за значенням. Як ці слова називаються? сміливий — шлях – […]

08Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (4 клас). Варіант 4

Орієнтовні завдання 1. Із букв кожного слова утворіть нові слова. Жайворонок, тракторист, буквар, роса, приказка, сонечко, команда, жирафа, порядок, світлофор. 2. Запишіть прізвища в алфавітному порядку. Виберіть з кожного слова другу букву і запишіть вислів, що утвориться. Гамалія, Чубинський, Заньковецька, Єжицький, Січинський, Кухаренко, Кальченко, Кметь, Івченко, Зюрчишин, Абраменко, Ухніцький, Опанасюк, Мстиславець. 3. Із поданих слів […]

07Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (4 клас). Варіант 3

Орієнтовні завдання 1. Тестування. 1.1. Прислівник — це … а) частина слова; б) частина мови; в) присудок. 1.2. Основа речення — це … а) підмет і присудок; б) другорядні члени речення; в) підмет, присудок і другорядні члени речення. 1.3. Спільна частина споріднених слів — це … а) префікс; б) корінь; в) основа; г) суфікс. 1.4. […]

06Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (4 клас). Варіант 2

Орієнтовні завдання 1. Тестування. 1.1. Речення виражає… а) погляд на події; б) закінчену думку; в) розповідь про когось або про щось. 1.2. Які є види текстів? а) казка; б) текст-фантастика; в) текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування. 1.3. У звертаннях використовуються слова… а) у кличному відмінку; б) в орудному відмінку; в) у називному відмінку. 1.4. Початковою формою дієслова […]

06Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (4 клас). Варіант 1

Орієнтовні завдання 1. Тестування. 1.1. В українській мові голосних звуків… а) сім; б) шість; в) дев’ять. 1.2. Буква ї позначає два звуки… а) на початку слова; б) завжди; в) тільки після апострофа. 1.3. Слово складається… а) з кореня та закінчення; б) з основи та закінчення; в) з кореня. 1.4. Слово не може існувати… а) без […]

04Бер
2015
0

Орієнтовні завдання конкурсу знавців української мови (3 клас)

1. Встановіть втрачений зв’язок у змісті тексту, доповніть його, де потрібно, абзацом (2-3 речення). Доберіть заголовок до тексту. Увесь наш клас поїхав на екскурсію до Києва. Місто вразило своєю красою. У ньому багато хижих звірів, птахів з Африки. Найбільше нам сподобалися тигри, леви та мавпочки. Після відвідин зоопарку ми пішли в ляльковий театр. Вистава була […]

04Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (3 клас). Варіант 3

Орієнтовні завдання 1. Замініть речення словосполученнями прикметника й іменника. Вітер, який проникає до тіла через весь одяг — … Проміння, яке засліплює очі своїм сяйвом — … Чоловік, який надзвичайно високий — … 2. Поставте слова у формі звертання. З одним із них запишіть спонукальне речення. Зіронька — …, зимонька — …, Марія Степанівна — […]

03Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (3 клас). Варіант 2

Орієнтовні завдання 1. Підкресліть зайві слова. Маленький, мала, малесенький, малий, малюнок, малюк. 2. Запишіть слово-звертання у відповідній формі. — Я ж лагідно тебе тримаю, (пташка), в своїх руках легеньких, як вітрець.                                                  (Дмитро Павличко) 3. Перебудуйте спонукальне речення в розповідне. Бережіть книги — джерело знань! 4. Доберіть два речення за схемою. 5. Допишіть вірш. Захотілося […]

01Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (3 клас). Варіант 1

Орієнтовні завдання 1. До поданих словосполучень доберіть протилежні за значенням і запишіть. Нове взуття — … . Теплий день — … . 2. Випишіть слова, вжиті в переносному значенні. Підморозило. Тоненька крига засклила річку й озеро. Це зима прийшла. Ходить вона по долинах і горах. Тихо ступає у великих валянках. Скрізь свою чарівну картину домальовує. […]

01Бер
2015
0

Олімпіада з української мови (2 клас). Варіант 3

Орієнтовні завдання 1. Відновіть порядок слів, складів. В Н О Д З І К, Р Е П Е В А Р, К А Д О Ш, Ч Е Н У Ь. 2. Продовжіть ряд слів на задану тему (по 4 слова). Книжка, полиця, картотека, … Стілець, ліжко, канапа, … Ложка, миска, виделка, … Клоун, акробат, […]

Page 1 of 3