• Телефонуйте : 066 758 90 94
01Жов
2014
0

Alphabet (Фрагмент уроку для 1-2 класів)

(Проводиться у формі змагання чи гри.)

Teacher: Ви вже вивчили англійський алфавіт та трохи навчилися читати. Давайте тепер пограємося та позмагаємося! Отож поділіться на три команди та оберіть капітанів. Зараз ви матимете можливість показати свої знання. За кожне виконане завдання капітани команд отримуватимуть “a happy face”.

Alphabet

Завдання: 

  1. Учні кожної команди по черзі розказують алфавіт.
  2. Гра «Хто швидше?»

Вчитель роздає учням по 5 карток з англійськими літерами та пропонує уважно їх розглянути. Потім називає літеру, а ті, у кого є відповідна картка, швидко її піднімають та показують іншим. Той, хто спізнився, не має права підняти картку. Вчитель проходить між рядами та збирає картки. Виграє той, хто швидше за інших залишається без карток.

  1. Гра «Яких букв не вистачає?»

Вчитель пропонує уважно подивитися на рядки з літерами і сказати, яких літер не вистачає в алфа­віті.

A b c e f g h i j l m n p q r s t v w y z.

A b d e f g h j k l m n o q r s t u x y z.

A b c d f g i j k l m o p q r s t v w x z.

  1. Гра «Назви літеру»

Вчитель пропонує учням назвати літери алфавіту, що написані на дошці, та назвати слова, які з них починаються.

n e t l u b

p l f d y c

s a k m j x

  1. Гра «Хто посередині?»

Вчитель пропонує учням здогадатися, яка буква знаходиться між двома іншими, і записати її.

Df, ik, pr, uw.

Ce, In, su, wy.

Bd, km, qs, xz.

  1. Гра «Стометрівка»

Вчитель пропонує учням прочитати англійські слова скоромовкою.

Pond, dog, big, egg, bid, doll, kid, pen, can, sit,

spot, desk, well, bell, leg, wet, camp, cat, cap, stamp,

dress, not, pin, bed, can, pond, spend, ill, bell, dog.

  1. Гра «Де літера?»

Вчитель пише на дошці слова apple, and, take, face, can і пропонує учням знайти серед них три, у яких буква a читається як [æ].

  1. Гра «Осінні листочки»

Вчитель пропонує учням поглянути на підлогу, каже, що подув сильний вітер та розкидав картки з літерами. Треба позбирати картки, називаючи зображені літери.

Teacher: А тепер давайте порахуємо “happy faces” наших команд. Чия команда перемогла?

No Comments

Reply